Minyak Kelapa Dara Asli


Kami mempunyai 5 jenis minyak kelapa dara. Sila sms pilihan anda semasa membuat pesanan. Ada perisa asli, lemon, pandan, madu dan habbatus sauda.
Minyak Kelapa Dara adalah makanan penting yang bermanfaat bagi abad ke 21, maklumat klinikal dan saintifik tentang sifat-sifat antimikrobialnya.
Ia dihasilkan secara organik melalui proses pementasi semulajadi dengan tidak menggunakan haba bagi memastikan struktur lemak / fatty asid yang kaya dengan “lauric acid” tidak rosak seperti standard yang ditetapkan. Terdapat sekurang-kurangnya 9 jenis asid lemak (Medium Chain Fatty Acids) iaitu asid caproic, caprylic, capric, lauric, myristic, stearic, oleic dan linoleic.

KHASIAT MINYAK KELAPA DARA

  1. Meningkat daya tahan melawan penyakit, merawat, asma, resdung, migrain dan pelbagai penyakit dalam perut. Tahap metabolisme dan tenaga juga meningkat.
  2. Meningkat tenaga dan daya tahan dari segi fizikal dan mental(atlet sukan US & Eropah banyak menggunakannya).
  3. Memperbaiki dan mengurangkan masalah kesakitan pencernaan serta penyerapan vitamin-vitamin dan asid amino yang dapat dilarutkan lemak.
  4. Berfungsi sebagai anti oksidan serta mengurangkan radang kronik.
  5. Membantu melindungi tubuh dari radikal bebas yang berbahaya yang meningkatkan tahap penuaan.
  6. Melemahkan dan membunuh cacing pita, lice, giardia dan parasit.
  7. Membunuh bakteria, virus dan kulat.

KHASIAT HABBATUS SAUDA

  1. Habbatus sauda kaya dengan vitamin, mineral dan serat-untuk meningkatkan sistem immunisasi dan sebagai penawar segala jenis penyakit-, meningkatkan sistem penghadaman dan melancarkan sistem pernafasan. Ia mengatasi masalah lelah (asma) juga meningkatkan pengeluaran susu ibu yang menyusukan bayi serta membantu menambah rangsangan seksual dan membantu memulihkan penyakit ghout.

KHASIAT MADU

  1. Madu dapat memulih, menyegar dan menambah tenaga tubuh badan, menjaga dan mengimbangi kekuatan badan serta merangsang tenaga batin.

CARA GUNA MINYAK KELAPA DARA

  1. Amalkan bagi dewasa ambil 1 sudu teh, 2 kali sehari selepas makan.
  2. Bagi kanak-kanak ambil 1/2 sudu teh, 2 kali sehari selepas makan.
  3. Atau kegunaan luar, disapukan pada kulit, rambut dan sebagainya.
  4. Kandungan 150ml


Harga : RM 45.00

Tiada ulasan:

Catat Ulasan