Air Mineral ECPI


produkecpi 


Khasiat air minuman ECPI keluaran Gesundheit Laboratories and Pharmaceutical Sdn.Bhd terus digemari dan diperakui masa kini. Pada setiap hari, lazimnya kita menghabiskan 1 botol air..bukan lagi sebagai sebagai tambahan sebaliknya punyai pelbagai khasiat yang sudah digabungkan dengan menggunakan kaedah saintifik. Ia kombinasi revolusi pemakanan terbaik dunia dan mengandungi 1,732 gelombang elektromagnetik, malah turut memiliki khasiat pelbagai Herba, Antiosida dan Vitamin, seperti Ginseng collegen, Propolis, Royal jelly, Alfalfa, Madu, Colloid dan lain-lain.
Ramai pengguna berpuas hati dengan kesan yang ditunjukan. Berkesan dalam masa 15 minit. Molekul air minuman ECPI lebih halus kerana melalui 14 kali sistem tapisan dan menjadikanya tidak seperti air minuman biasa. Ia dihasilkan melalui proses yang sangat unik yang menggabungkan sistem rawatan sepert berikut ;
  • Activated carbon filteration
  • Ultra violet light disinfection
  • Ozone disinfection
  • Reverse Osmosis
  • Alkalinization
  • Oxygenation
  • Electro Magnetic Wave Technology

    Kesannya boleh dilihat dalam masa terdekat kerana ia berfungsi secara semula jadi


    Memperkenalkan, Teknologi Gelombang- Elektromagnetik di dalam Air ECPI

    Di dalam proses ini, gelombang tenaga makanan tambahan, multivitamin, pro hormon, kod organ telah dimasukkan kedalam molekul- molekul air ECPI.Gelombang-gelombang tenaga ini akan menghasikan rangkaian memori yang stabil di dalam air ECPI dan seterusnya menambah tahap tenaga. Apabila anda meminum air ECPI ini, sistem saraf tunjang (central nervous system) akan membaca gelombang tenaga di dalamnya dan seterusnya menghantar gelombang tenaga ini ke seluruh bahagian badan mengikut keperluan tertentu. Air ECPI mengembalikan tenaga kepada sel-sel ditubuh badan kita untuk berfungsi semula dan menyembuh segala jenis penyakit. Seperti Kencing Manis, Darah Tinggi dan lain-lain.

    Teknologi ECPI Sungguh Luar Biasa

    Badan sihat, minda bertambah cerdas...Peluang menjana pendapatan semakin pantas!


    TESTIMONI DIABETES 2012


    Harga : RM 8.00 (sebotol), RM 96.00 (sekotak)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan